sobota, 8 czerwca 2013

KOCIjasiek z KOnikiem w białe grochy


To prawda że groszki zawsze były urocze , w połączeniu z pastelowymi odzieniami jeszcze lepsze. Gdyby KOCIKOwo rozwijało się w oszałamiającym tempie zakupiła bym całe tony materiałów w takim stylu w różnych odcieniach i szyła bym bez końca. Życzę sobie tego na przyszłość. Tym czasem zakupiłam tylko potrzebną ilość na specjalne zamówienie podusia plus konik dla nowo narodzonej małej dziewczynki. Nie zdradzam imienia bo mama może do nas zagląda a z tego co wiem jeszcze nie dostała prezentu dla córci. :) 

Poszewka w KOCIKOwym stylu , prosta , zakładana i oczywiście z koronką.











Pierwszy konik który dostał ogon od KOCIKOwa , achh już kilka razy mi "wypominano" czemu moje konie nie mają ogonów.... no nie mają i już, ale ten ma bo inaczej być nie mogło:) 





Starczyło jeszcze na malutkie serducho



Ja mam nadzieję , że prezent się spodoba , mama i córcia będą zadowolone. Wtedy jestem najbardziej szczęśliwa. Tak samo jak wtedy gdy ktoś się zgłasza do mnie po specjalne zamówienie.
 Dziękuję i zapraszam po więcej.♥♥♥

1 komentarz: