niedziela, 9 czerwca 2013

"Kot marynistyczny"


Kto czasem zagląda na nasz fanepage na facebooku wie , zapowiedziałam dawkę nowych kociaków. Ruszyłam zebrane materiały te całkiem nowe i tak powolutku partiami wycinałam , zszywałam , wypychałam i wykańczałam. Kilka z nich pojawiła się już w poprzednich postach , kolejnych kilka czeka na swoją odsłonę. Zaczynam od "marynistycznego" a może "wodnego" . Znacie już materiał , nie dawno pokazywałam poszewkę w stylu marynistycznym z tego materiału.  Fajnie jak czasem poducha z kotem układają mi się w zestaw , jak znajdę taki materiał , że pasuje na jedno i drugie. Mimo to nie użyłam do ich ozdoby tych samych tasiemek. Kot na  żywo prezentuje się jeszcze lepiej i już czeka na nowego właściciela. 





tak dla przypomnienia ,KOCIjasiek  do kompletu lub nie. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz