środa, 24 czerwca 2015

Uwielbiam to co robię !!!



Mogę dziś tylko powiedzieć że uwielbiam to co robię , znalazłam się w takim momencie że wszystko do siebie pasuje , dom , rodzina i praca. Układ idealny i nich nikt i nic tego nie zburzy!!! Nigdy nie pomyślałabym że szycie przyniesie mi tyle radości , spokoju i będzie małym wsparciem finansowym do domowego budżetu ( bo powiedzmy w prost z rękodzieła domu nie utrzymam!!!) choć życzę sobie i tego:) Cieszą mnie Wasze ohhyyy i achyyyy na kiermaszach i tagach , cieszą mnie świecące i radosne oczy dzieci jak biorą maskotki do ręki ..... cieszę się że Kocikowo się rozrasta i dziś to się cieszę chyba ze wszystkiego ot tak ! taki mam dobry dzień . Jasne choć czasem życie dobija , zdrowie własne i bliskich nawala i wszystko się wali na łeb na szyję to i tak najważniejszy jest dom rodzina, zdrowie  i pasja którą w sobie pielęgnuję. 

Dlatego dziś zestaw bardzo w moim klimacie , pastelowy kolorowy komplet dla Filipa. 

Kocham tą robotę!!!!!!!!









2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhhh usunęłam zamiast pdpowiedzieć 😒 dziękuję ślicznie

      Usuń