niedziela, 23 listopada 2014

Krakowskie Targi Dobrego Wnętrza



PAPIER 
KAMIEŃ 
NOŻYCE 


Tym razem przy okazji niedzieli wycieczka rodzinna do Krakowa , aby nacieszyć oczy dobrym dizajnem. Miło odwiedzać targi i nie brać w nich udziału. Czas poświęcony na oglądanie stoisk i rozmowy jest zdecydowanie dłuższy i nie zerka się co chwilę czy ktoś właśnie nie podchodzi do twojego stoiska czegoś pooglądać.  Ale nie o mnie dziś. 
Kraków, Kazimierz budynek starej zajezdni tramwajowej - wow miejsce piękne i oryginalne . Uwielbiam takie wykorzystywanie przestrzeni . Takie imprezy zasługują właśnie na takie miejsca,  w środku tylko same dobre rzeczy  i rarytasy. Targi przeznaczone dla osób doceniających oryginalność , prostotę , czystą formę i piękno. Może i troszkę dla koneserów i kolekcjonerów ale także i w zasięgu ręki i portfela przeciętnego "iksińskiego ". Nie będę się tu rozlewać nad jakością i mądrować że to się niby znam bo żaden ze mnie fachman od dizajnu. Ja tylko lubię cieszyć oczy takimi rzeczami a czasem i je posiadać a przede wszystkim doceniać ich piękno. 
I tu moje kilka zdjęć z owych targów dla Was tych którzy nie dotarliście




Wood and Paper 




Alta Plana






Projekt Stołek ( chodzi za mną aż w końcu będę taki mieć)


Melyo





Felt Stories



 How Deer You



Agata Melerska Pracownia



Maqudesign



Jaga Dizajn



Papierniczeni



Manufaktura Porcelany


Sklep Rzeczy Same miał min. porcelanę z Ćmielowa która bardzo przypomina mi projekty Gry Fager

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz