sobota, 5 kwietnia 2014

" Emma " i parę nowinek




Kolejna mysia dziewczyna zawitała do grona Kocikowej rodzinki , niebieska w sukience w kolorową wiosenną łączkę z nieodzowną kokardą na głowie. 
Miałam małą przerwę z szyciu myszek i znów było miło do nich wrócić plan był na pięć sztuk , powstały dwie trzy pozostałe czekają w kolejce. 
Na natomiast miałam kilka intensywnych dni, odwiedziłam trójmiasto (mieszka tam mój tata ) kolejny raz podziwiałam i odkrywałam nowe miejsca i potwierdza się że to miejsce ma swój bezkompromisowy urok. Fajnie tam wracać oczywiście kolejna wizyta już zaplanowana. Dzisiaj był bardzo intensywny dzień a najmilsza z sytuacji to otwarcie Bio Bazaru w Katowicach , nowe miejsce gdzie co tydzień będzie można kupić ekologiczną żywność z atestami , dziś dostawałam oczopląsu od warzyw , serów, wędlin, przypraw , soków, nabiałów , pieczywa i sama już nie wiem czego. Tu klikam wam link : Bio Bazar

a na koniec wzmianka o jutrzejszej kolejnej edycji Jarmaku Rzeczy Ładnych w Chorzowie , kto ma blisko zapraszam już od 10:00 Jarmark Rzeczy Ładnych - do zobaczenia 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz