środa, 4 września 2013

Polarowe KOCIjaśki w kratkę


I się doczekały

Może pamiętacie jak się zachwyciłam w którymś wydaniu Art Decoration poduszkami z polaru i wełny w kratę, to było chyba pod koniec zimy . Poczyniłam zakupy polaru na te poduszki i materiał leżał chyba od wiosny...zapał do ich uszycia był.... tylko ciągle czasu brakowało i jakoś nie pasowało mi je szyć na lato. Uszyłam je co prawda chyba z końcem czerwca ale czekały na odsłonę właśnie do dnia dzisiejszego. 
 Jak to kiedyś zapowiedziałam dla mnie są idealnym początkiem KOCIKOwej "jesiennej kolekcji". 
Chyba milej i przyjemniej poprzytulać się w taka poduszkę gdy wieczory staja się chłodniejsze lub gdy za oknem mróz niż w upalne letnie dni. I tak postały poduszki z  mięciutkiego polaru w kratę w kolorach blue z połączeniem brązu i zieleni. Na dziś dostępne w dwóch wersjach po jednej sztuce każda gładkie i  z ozdobnymi drewnianymi guzikami i centymetrowym przeszyciem na brzegu w rozmiarach 40x40 . 
 Jak dla mnie wpiszą się idealnie w każdy styl ... no może nie w romantyczny. 
Jestem bardzo ciekawa waszej opinii i tego czy się spodobają i będą cieszyć powodzeniem. 
Piszcie , komentujcie , oceniajcie...























A takie cuda można spotkać w Bo Concept - niestety można także bardzo przepłacić





5 komentarzy:

  1. Super te jaśki !! Długo się zbierałaś, a ja się zbieram do posta z fartuszkami. Sprawdzają się cudnie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję liczę że się spodobają , a na posta z fartuszkiem wyglądam i wyglądam :) czekam na wieści. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje podusie są o niebo piękniejsze od tych z Bo Concept ;)
    fajne fotki, ładnie się prezentują na tym białym taboreciku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, aż się cieplej zrobiło od samego patrzenia. Naprawdę świetny pomysł i oczywiście wykonanie przednie :o)Do pary pasowałby jeszcze patchworkowy, ciepły, dwuwarstwowy super kocyk i zima nic nie ma do gadania.

    Pozdrawiam
    Ania
    http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie to się wstrzymuję już 2 tygodnie z napisaniem tego, ale przy tej kracie nie dam rady już...ja juz myślę o świętach, śniegu, otulaniu się na kanapie i piciu gorącej herbatki, lub grzańca pysznego przy choince wieczorem, jak dziecka śpią :)Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń