piątek, 17 kwietnia 2015

Koci CZAPY



Przełamałam się , dotarłam do punktu w którym zrobić musiałam krok na przód. Mały kroczek ku temu co może się kiedyś przerodzić w większy krok. Przeskoczyłam barierę i jestem z siebie zadowolona. Kto jest ze mną od dawana i czasem czyta moje wypociny wie , że w głowie ciągle rozwija się myśl o szyciu ubrań . Pojawia się gdzieś daleko na horyzoncie ale jeszcze w głowie nie mam mapy jak do niej dojść. Poczyniłam już kiedyś próby uszycia bluzki-bluzy dla siebie - nadal ją noszę :) Może kiedyś odważę się i spróbuję ponownie.
Póki co odważyłam się na uszycie czapek , hahahah ale mi wyczyn powiecie i o co tyle gadki i przeżywania . Hmmm w sumie to o nic . Czapki wszyscy już szyją i wszyscy już mają . Szyją ci co szyją zabawki , szyją ci co szyją ciuchy szyją nawet ci co nie szyją. Szyję i Ja . 
Przełamałam się przed tym że wszyscy mają i zmotywowałam do działania. 
Zakupiłam osiem kolorów dzianiny lekkiej i cienkiej , alby jeszcze na wiosnę poszyć, i zabrałam się do pracy. 
Powstały trzy rozmiary
XS  1-4 lat obw. 40.cm
    S  4-9 lat obw. 48.cm 
M 10+ lat  obw . 55 cm 

8 kolorów :  ciemny szary, chabrowy,limonka,fuksja,malina,błękit.mięta,pudrowy róż

wszystkie wykończone na surowo




Powstała tez wariacja kolorowa na bazie dostępnych kolorów Koci CZAPA w grochy








w planie oczywiście kominy do kompletu , a w głowie jeszcze kilka innych pomysłów do zrealizowania na kiedyś.....


2 komentarze:

  1. Super! Trzymam kciuki za realizowanie marzeń i rozwój .... i jestem bardzo ciekawa tej bluzy, wrzuć fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. A z bluzą może kiedyś się odważę 😄

      Usuń