sobota, 16 listopada 2013

Domek - torebka dla lalek



Po wykonaniu kilku poprzednich ozdobnych domków , znajoma wpadła na pomysł domków do zabawy dla swojej córci. Z poprzednich domkowych projektów ciężko było stworzyć chcianą rzecz. Ale przypomniał mi się wtedy projekt zapożyczony z sieci. Domek dla lalek , który może także służyć jako torebka do przenoszenia ów laleczek. 
Uprzedzam mój projekt jest jeszcze nie doskonały , uszycie go było wcale nie łatwe i wspomagałam się tutorialem. Moja głowa pociła się i dymiła w trakcie wycinania składania i szycia.  Najtrudniej było sprawić by wszystkie ścianki były równe, jakiej wielkości mają być boki aby się dobrze stykały i jak usztywnić ścianki aby nie były zbyt wiotkie. Znalazłam wydawało by się dość grubą flizelinę ale finalnie mogło by być jeszcze coś sztywniejszego. W przypadku tego domku wszystkie ścianki można otworzyć i położyć domek na płasko , nie wiem czy nie lepszą opcją było by zszycie krótszych boków z jedną ścianą domku. Można by wtedy zrezygnować z opcji guziczka i gumek. I pewnie można by jeszcze coś poprawić i zmienić. 
Koniec końców jestem zadowolona , jak na pierwszy raz nie jest najgorzej. 

Po tylu słowach samokrytyki przedstawię także trochę zalet : )

Zalety:  

Domek do kreatywnej zabawy 
Przenośna zabawka , łatwa do spakowania i nie zajmuje dużo miejsca
Torebka dla małych damulek 
Uczy wiązania supełków i na tzw. na kokardkę 
Domek można stosować dwustronnie 
Można prać










* domek można stosować dwustronnie


* hahah:):) jedyne "lalki" jakie mamy w domu.


*poskładany zajmuje bardzo mało miejsca


3 komentarze:

  1. Dziewczyna, ale dostałaś weny !!!! Tworzysz na całego i coraz bardziej mnie zadziwiasz !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba i pomysł i wykonanie...

    OdpowiedzUsuń