czwartek, 1 sierpnia 2013

"sezon letni" - Bornholm


"sezon letni"

część czwarta 

Bornholm 




 Zaczarowana kraina , tak blisko nas a taka inna. 
Spędzone pić dni na majówkowym weekendzie kilka lat temu było najlepszą majówką ever:) 
Bornholm wyspa do której chce się wracać i odkrywać magiczne zakątki jeszcze raz i jeszcze raz i napawać bogactwem różnorodnej przyrody i wsi. Ta niewielka wyspa ma tak wiele do zaoferowania przez przepiękne plaże , urocze miasteczka, rybołówstwo , bogactwo architektoniczne po knajpki z prawdziwego zdarzenia, muzea i galerie , rękodzieło i rzemieślnictwo. 
W maju wyspa było magicznie kolorowa , pogoda udała nam się bardziej niż w Polsce , pomijając wiatr było bardzo ciepło. Wyspę zwiedzaliśmy autem i nie skorzystaliśmy z licznych ofert tras rowerowych. Kolejny raz mam wrażenie że zobaczyłam prawie wszystko ale tym razem z chęcią wrócę kiedyś i ponownie zajrzę do ukrytych uliczek i galerii, pooglądam skandynawskie domy ,zjem smaczną wędzoną rybkę i pyszne lody,  poczuję swojski klimat i przytulność całej wyspy. 




















boskie architektonicznie muzeum sztuki współczesnej 




 jeden z kilku słynnych kościołów rotundowych








dom misia 










Trochę lokalnego rzemiosła : landrynki , ceramika , szkło







" Tryptyki Bornholmskie "












A tymczasem ja spadam na wakacje , postaram się odciąć od netu , zaglądania na bloga , będę tylko chłonąć słońce , relaksować się i popijać chłodne soki owocowe. Mam nadzieję wrócić zrelaksowana i zainspirowana nowymi miejscami. Do zobaczenia za jakiś czas...

2 komentarze:

  1. Pięknie tam, strasznie mi się takie klimaty podobają, aż mnie ściska :)
    Udanych wakacji życzę, i takie beznetowe chwile są bezcenne. Ja baardzo odpoczęłam z powodu tego, ze net był do kitu. Zupełnie inny wymiar czasu, bez neta, telefonu prawie i bez zegarka :)Widzimy się pewnie we wrześniu w Remedium :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj z AneaArt i obejrzałam bardzo piękne zdjęcia :) Wrócę tu jeszcze obejrzeć wszystko dokładnie ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie Ania :))

    OdpowiedzUsuń