piątek, 31 maja 2013

weekendowe prasy przeglądy


Wszyscy powinni już wiedzieć, że mam dwa ulubione magazyny domowo wnętrzarskie. Kilka razy już robiłam post o nich i tym razem nie będzie inaczej. W tym miesiącu zostałam zaskoczona niesamowicie, przeglądając stronę po stronie odkrywałam jak dużo umieścili artykułów i zdjęć bliskich memu gustowi i aktualnym zajawkom. Zapewne nie byłam jedyna tak myśląca i jest to efekt aktualnych trendów ale co tam cudownie jest czytać i przeglądać te strony raz po raz i jeszcze raz. 




Maj w pełni, świeżych polnych kwiatów nie może zabraknąć w żadnym wazonie , u mnie także w pełni sezon i bukiety "działowe" co kilka dni nowe i pachnące wypełniają wazony. 


Turkus .... turkus??? czyż nie o nim był post o ostatnich KOCIjaśkach i elementach mojego wystroju mieszkania...:) a już za niedługo kot w turkusowej odsłonie. 


Ohhhh litery , napisy ... to moja największa zajawka cudownie wyglądają ozdabiając ściany meble i nadając im prosty konkretny charakter 


Kiedyś dawno temu zakochałam się w hiszpańskich kafelkach , i ta miłość pozostała do dziś ale już nie ważne czy hiszpańskie , włoskie, greckie byle by tworzyły ożywiające i niepowtarzane efekty. 


Len ... niezawodny , elegancki i naturalny. I nie da się wspomnieć o KOCIKOwych lnianych kotach , które bardzo dobrze się przyjęły. 


 A ten pomysł aby kapelusze nie tylko zalegały w szafach ale i były częścią wystroju , wypatrzyłam już wcześniej i widzę sprawdza się cały czas. U mnie niestety brak miejsca na takie  aranżacje. 


achhh i marzenie o małym drewnianym domku gdzieś daleko na wsi z dala od wszystkiego będzie za mną chodziło aż się wreszcie nie spełni. 


mam nadzieję że i wam jak wpadną w ręce te magazyny przyniosą tyle samo zachwytu i inspiracji

Udanego weekendowania wszystkim wam. 

3 komentarze:

  1. Werande-Country prenumeruję i czekam z niecierpliwością na kolejny numer:) Uwielbiam też Sielskie Życie. Teraz mam jeszcze dostęp do zagrabanicznych :) gazetek dzięki Córci,która jest w Irlandii :))Tak jak Ty oglądam w tę i z powrotem w każdej wolnej chwili:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń