poniedziałek, 25 marca 2013

Relacja Garażówka Pchli Targ & Home Made



GARAŻÓWKA PCHLI TARG & HOME MADE VOL.1.

SOSNOWIEC KLUB REMEDIUM UL. SUCHA 





KOCIKOwo maiało małe zamieszanie związane z ostatnim weekendem, miało na Grażaówce potem miało być w stolicy ale w końcu nie mogło nas zabraknąć na własnym podwórku. Z czego bardzo się cieszę , KOCIKOwo cieszyło się ogromnym zainteresowaniem , cudownie było poznać wszystkich tych którzy śledzą nasze poczynania i kojarzą nas z bloga lub strony na facebooku. To był dla mnie bardzo udany dzień tylko dzięki WAM!!! Dziękuję , dziękuję , dziękuję 

















A teraz  fotorelacja , zdjęcia takie sobie niestety , ale ważni co co na nich :) 
Kto nie był a miał blisko ten trąba , ale będzie miał okazję na kolejną edycję:) 









 Uszyto dla...
Kochani o tych dziewczynach jeszcze usłyszycie. Dopiero zaczynają , ale jak dla mnie ich dziewczęce sukieneczki podbiją Polskę!!! a może i nie tylko...

mehehehe czyli odzieżowa reaktywacja 





 Dżoena szyje , koleżanka "po fachu" czyli poduszki i ozdoby, ale i pledy i kocyki. Wszystko słodkie i urocze.

Marysza i jej cudne notesiki , okładki , poszewki itd..


Made by Hands jak zawsze oryginalna biżuteria 



Nie mogło zabraknąć tidy w wykonaniu Ditte -Art



Jeje i tu zatrzymam się na chwilę :) Ja zachwyciłam się kolczykami ( i gapa nie kupiłam) ale to wszystko nic , ta dziewczyna robi inne cuda i tu pozwolę sobie na wrzucenie linka zaproszenie was do jej świata grafik i fotografii - musicie to zobaczyć: http://arbuznadrzewie.blogspot.com/




Orginalne rajstopy  i pończochy z ravir


Galeria Topaz - Justyna Jasińska 


Dziewczyny , z odzieżą używaną i przerabianą :) 



Biżuteria Lemon Art Gallery i Biżuteria Markle Kobiece dodatki 


Tu twórców było kilka ja zakochałam się w naszyjniku ze skórzanych piórek od "kropka."



Dizajneko o nich też będzie głośno to internetowa galeria skupiająca i promująca polskich dizajnerów bazujących na ekologii. Czyli znajdziecie u nich wszystko to co ekologiczne, biodegradowalne, to co do recyklingu i upcyklingi , do zwrotu , bezodpadowe i zrównoważone!!!




Oryginalnej biżuterii nigdy nie za mało Fany & Franz był z nami 



Jak to na Garażówce nie zabrakło także domowych wyprzedaży , staroci , trochę złomu i odzieży używanej.
Nie mogłam zapomnieć o wspaniałych wypiekach , babeczkach , mufinkach  i ciasteczkach
oraz bułkach z kaszanką :) 
Wszyscy co byli zapewne czekają na następną edycją czeka i KOCIKOwo:) 

1 komentarz:

  1. Dziękuję za recenzję - ale mi się zrobiło miło!; ) do zoba na kolejnej garażówce; )

    OdpowiedzUsuń