środa, 16 stycznia 2013

KOCIłapki





W nowym roku choć trochę zaspana i spóźniona , ciągle nie mogąca się zabrać do roboty zasiadłam do maszyny i "hurtowo" :) uszyłam kilka rzeczy. W tym dzisiejsza KOCIKOwa nowość. KOCIściereczki czuły się bardzo samotne i stwierdziłam że czasem w komplecie z KOCIłapką będzie im weselej:) 
I tak powstały póki co dwa komplety nowych KOCIściereczek z KOCIłapkami i dwie KOCIłapki. 
KOCIłapki to nic innego jak kuchenne łapki do gorących garnków i form. Posiadają po trzy warstwy z każdej strony - dwie bawełniane i  w środku flizelina. Oczywiście lub może nie do końca oczywiście ozdobione koronką lub bawełnianą tasiemką. Ja mam szczerą nadzieję że KOCIłapki się sprawdzą i zostaniecie ich fanami. :) Pojawią się także w KOCIKOwym SKLEPIE: 

A dziś pierwszy komplet : 
(dwie ściereczki + łapka) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz