wtorek, 3 marca 2015

W wiosennym nastroju wianki i warkocze



achhh udało się !! , zrealizowałam pomysł który rodził się od grudnia. Wtedy było już za późno na wianki świąteczne które mogłabym Wam zaproponować , i powstał jeden na próbę na użytek własny. Mieliście go okazję zobaczyć w świątecznych postach ( LINK ) . Ilości proponowanych wianków w internecie jest niesamowita, tutoriali jak je zrobić również . Idealnie sprawdzają się i te na zimowe jak i wiosenne święta bo są niesamowicie oryginalną dekoracją . Oczywiście ja mogłam się zdecydować wyłącznie na wianki szyte - materiałowe. Choć nie ukrywam mam ochotę zrobić i inne wykorzystując tylko w jakiejś części materiał lub całkowicie inne dodatki dekoracyjne. Czas pokaże czy mi się uda. Dziś mam Wam do zaprezentowania trzy bardzo świeżutkie jeszcze cieplutkie prosto spod igły wianki wiosenno-wielkanocne z kokardą . 
Rozmiar każdego  28 cm 

Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii zresztą jak zawsze gdy powstaje w Kocikowie coś nowego:) 
Tym czasem wracam dorabiać króliczki i zabierać się za kilka zmówień.
 Udanego dnia 









2 komentarze: