środa, 12 listopada 2014

Choineczki i Laseczki , i jeszcze coś....


Achhhh dziś dużo spraw , ale będzie krótko i konkretnie. 

*****
Pamiętacie jak dostałam się do Klubu Kobiet z Pasją dzięki magazynowi Moje Mieszkanie??? Kto nie pamięta to już wie, że miałam ten zaszczyt . Dzięki temu dostałam również zaproszenia na organizowany własnie przez ten magazyn Kiermasz Świąteczny , który odbędzie się dnia 15 listopada w najbliższą sobotę w Pałacu Prymasowskim w godzinach 10:00-17:00. Wszystkich was z Warszawy i okolic serdecznie zapraszam. Będzie dużo kobiet z pasją i ich rękodzieła. 

*****




*****

Właśnie dziś we wspomnianym magazynie Moje Mieszkanie poświęcono 2 strony dla Kobiet z pasją MM , Na tych dwóch strona Wielki Kiermasz Świąteczny i nasze propozycje prezentów i dekoracji. Cudownie kolejny raz być w towarzystwie kobiet twórczych i pozytywnych. 
Dziękuję za taką możliwość 




*****

A na koniec kilka ostatnich ozdób świątecznych , skończonych dosłownie dzisiaj , powstało w sumie 25szt . ozdób w nowej wersji , tym razem nie serca a choineczki i laseczki w kolorach czerwieni i szarości . 
Bardziej nowocześnie z zachowaniem klasycznych świątecznych elementów. 

*****









*****

I na koniec nie  miałam jeszcze okazji przedstawić Wam mini krasnali , małe zabawne i urocze.  Ich ilość była ograniczona i dużo już się rozeszło. Zostało ostatnie 5 szt . 






Koniec na dziś 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz