piątek, 3 października 2014

Kocikowo w instagraie na czerwono



Szykując tego posta stwierdziłam że na Kocim instagramie zrobiło się bardzo czerwono sami zobaczcie , Koci myszki w większości w czerwieni , zasłonka do której jeszcze były zazdroski czerwień w delikatne grochy z koronką dla Kocikowej fanki i powoli małymi kroczkami zaczęły się prace nad świątecznym          "asortymentem" . Ja wiem że to strasznie wcześnie ja wiem że to dopiero początek października i nikt jeszcze o zdrowych zmysłach nie myśli o świętach ale ja też wiem jak to było rok temu i dwa lata temu choć wtedy to Kocikowo jeszcze raczkowało i tyle ozdób nie robiło na święta  Dlatego powolutku coś sobie w wolnych chwilach szykuję , serducha i choinki trochę zmienione w tym roku , upiększone tasiemkami , znajda się też małe mikołajki i kto wie co jeszcze..... 
Ja zmykam na północ do Gdańska na targi do zobaczenia po weekendzie. 



















2 komentarze:

  1. to już ...idą święta pełną parą, miłej pracy.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń