wtorek, 16 września 2014

Aby w domu i kuchni było pięknie


Ohhh oby wszystkie panie domu chciały mieć w posiadaniu moje Koci ściereczki byłabym wniebowzięta , ale cieszę się także z tych niewielu które już są ich posiadaczkami. Kolejne dwa komplety powędrowały w świat , z materiałem w czerwono białą kratkę ciężko mi się było rozstać bo czekał na świąteczne serduszka, ale co tam , poszukam kolejnych kratek . Drugi z odcieniami żółto zielonymi znalazł się jak na zawołanie właśnie wtedy gdy poszło zlecenie na taką właśnie kolorystykę. To się nazywa szczęście . I właśnie takimi małymi szczęściami jest mi miło spełniać wasze życzenia. 









Niestety nie pożyczyłam tym razem manekina , miejsca i światła w domu też nie było za wiele do " obcykania" nowych fartuszków , ale może wybaczycie te dwa rozeszły się w drodze , tak przez przypadek ale szyje się kolejnych siedem sztuk w rozmiarach dla dorosłych i dla dzieciaków w wieku 6-12 , wyczekujcie 

premiera szarego w gwiazdki 






i całkiem wam już znany i lubiany czerwony w groszki




1 komentarz: