wtorek, 15 kwietnia 2014

" Megi "



Jak wiecie każda nowa myszka - kotek jest numerowana i nadawane jest jej imię . Niebieska dama pełna kropek to Megi. Jest dość wyrazista i i nie da się nie zwrócić na nią uwagi :) powiedziała bym nawet taka z humorem. Zdarzyła się też taka sytuacja na ostatnich targach że w między czasie szyłam dwie kolejne myszki wcześniej skrojone i wypełnione. Nie zdążyłam im nadać imion ani nawet zdobić zdjęcia telefonem bo poszły od tzw ręki. I teraz cała moja numerologia padła za to dwie młode damy stały się ich posiadaczkami. Nie spodziewałam się takiego przebiegu sytuacji , dziś uszyłam dwie kolejne i chyba zostanę tylko przy nadaniu imienia. Szkoda trochę że nie mogę ich wam pokazać a uszycie drugich takich samych jest nie wykonalne. Pozostaje się cieszyć z tego że tak szybko znalazły swoje właścicielki. 
Dziękuję. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz