sobota, 8 marca 2014

Fartuszki dla maluszków 3-6 lat



Kiedyś kiedy zaczynałam szyć ściereczki kuchenne nie przyszło by mi do głowy że skończy się to szyciem fartuszków. Ściereczki poszły prawie w zapomnienie , szyła bym je dalej ale było zdecydowanie mniejsze nimi zainteresowanie. A fartuszki mają się dobrze. Wreszcie wygospodarowałam czas na uszycie większej parti , pożyczenie manekina i sfotografowanie za jednym zamachem. Podzielę je na dwa posty dziś pojawią się te najmniejsze w rozmiarach 3-6 lat. Kolejnym razem średnie 6-12.
Ja mam już swoje faworyty ciekawa jestem waszych. Z tej seri wszystkie do wzięcia. 


Fartuszek z czerwonym kapturkiem




Fartuszek pastelowy 



Fartuszek turkusowe kropy 





Fartuszek na różowo 





Fartuszek marine 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz