środa, 5 lutego 2014

"Lisa"




Wiecie co .... materiał z którego uszyta jest Lisa kupiłam już jakiś czas temu , był o w bardzo dużym kawałku i dosłownie ubłagałam panią aby sprzedała mi połowę bo nie potrzebowałam aż tyle. Tak mi się wtedy wydawało. Niestety źle mi się wydawało:( Koty wszystkie się rozeszły , poduszki z koronkami także , nie pamiętam co jeszcze z niego uszyłam ale na dzień dzisiejszy mam go już tak malutko:( na dodatek Lisa wyszła tak ślicznie taka delikatna i niewinna. Dziś udało mi się złowić ponownie kilka łupów materiałowych dziwnie wszystkie były w odcieniach niebieskich i kwiatowych jednak nie takie jak ten. Z drugiej strony ma to też swoje zalety KOCIEsprawki są unikalne i nie do powtórzenia. 
Bardzo bardzo chcę wiedzieć czy Lisa wam się podoba dawajcie znać że jesteście , wpadacie i czytacie:) 
Miłego wieczoru i cudownego jutra










1 komentarz: