poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Koci Babuszki



Są poniedziałki których się nie znosi a są i takie które da się lubić. Dziś mam ten drugi i niech tak zostanie, w związku z tym w poście najświeższe KOCIKOwe wyczyny, babuszki - matrioszki jak kto woli.  Koci Babuszek jest tylko cztery sztuki każda w innym kolorze wielkości ok 18 cm. Powstały z jednej z moich ulubionych domowych poszewek. Kto czasem do mnie zagląda mógł ją wyśledzić czasem na fotkach w tle:) Już od jakiegoś czasu w myślach ja kroiłam i wycinałam te babuszki ale tak mi szkoda ich było. A z drugiej strony nie mogłam się doczekać i zrobić z nich maskotki:) i oto są cztery baby (oprócz mnie) w KOCIKOwie . 












3 komentarze:

  1. Pierwsze co przyszło mi do głowy po przeczytaniu tytułu to: "koci koci babci" ale jak się widzi takie fajne babeczki to sama się gęba śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeranckie są! Niebieska rządzi :)

    OdpowiedzUsuń