niedziela, 2 grudnia 2012

X Jarmark Rzeczy Ładnych


Pierwszy Jarmark za nami , gościliśmy się z KOCIKOwem wśród kilkudziesięciu wystawców na przedświątecznym Jarmarku Rzeczy Ładnych. Zwiedzający mogli nacieszyć oko i opróżnić portfele bo wybór był naprawdę olbrzymi. Ozdoby świąteczne, decoupage, biżuteria, maskotki dla dzieci, wianuszki i stroiki, witraże i ceramika i wiele innych. Atmosfera i klimat wydarzenia godny zapamiętania, 
szkoda tylko ze w tle zamiast "zwykłej " muzyki nie leciały kolędy. 
 Jak zwykle mały fotoreportaż dla tych którzy nie dotarli lub mieli za daleko.
 Kilka fotografii stoisk , które najbardziej mi się spodobały. 








Dwa stoiska zrobiły na mnie największe wrażenie i które linkuję bo warto zajrzeć na ich stronę:) ! 

 Na zdjęciu poniżej , po lewej przepiękne obrazy przeniesione na kwadratowe kafelki, te i inne dzieła znajdziecie na stronie: http://www.artsklep.com/

oraz zdjęcie po prawej stronie filcowe torby rewelacyjnej jakości i pomysłu , oryginalna biżuteria i akcesoria dostępne na : http://www.hankove.pl/

a na koniec KOCIKOwo 



4 komentarze:

  1. Ślicznie, uwielbiam klimat takich jarmarków. Pozdrawiam OKOKOALI

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak z odwiedzającymi i kupującymi? brałam udział 3 lata temu i wtedy raczej można było mówić o "wystawie" a nie jarmarku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja miałam się wybrać ale chyba 16 grudnia jarmark miał być, chyba mi sie daty pomyliły, szkoda bo bym zajrzała ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak 16.12 też jest druga tura!

    OdpowiedzUsuń