środa, 28 listopada 2012

"kot szaro-bury wcale nie"


Ha.. i jak wam się podoba szara kocia rodzinka ?? Ten materiał jest piękny, znalazłam go na allegro tym razem to nie materiał z odzysku ale zakupiony nowiutki i tak  bardzo mi się podoba że zastanawiam się czy nie uszyć z niego świątecznego obrusu. Pasował by mi do tegorocznych dodatków w kropki i paski. Mam też wersję czerwoną i tu mam dylemat. Czy tradycyjnie iść w czerwone czy przełamać się na szarość. Achh 
i znów zeszło na święta , zbliżają się  wielkimi krokami... 
Kociaki czekają w skrzyni nowej nie przerobionej , zostałam ostatnio obdarowana takimi czterema 
sztukami , za co bardzo dziękuję Marcie i jej mamie:)  czekają w kolejce na wyczyszczenie i pomysł. A kto będzie z nami na jarmarkach zapewne zobaczy je jako dekorację naszego stoiska. 

aaa aaa szaro bure kotki trzy...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz