wtorek, 2 października 2012

KOCIKOwa dostawa



Odnalazłam ostatnio szperając po blogach cudowności , jestem nimi zachwycona , sama nie miałabym cierpliwości do robienia takich drobiazgów , łącznie z karteczkami , naklejkami jakie oferuje Retro Feelings , dlatego zamówiłam kilka drobiazgów. Mogą one nadać nowy charakter moim KOCIjaśkom, zobaczymy czy rezultaty wam się spodobają. Znalazłam także wreszcie materiał w stylu jaki szukałam , specjalnie do zamówienia na nowe poduszki. 





Trochę trwało zanim stałam się posiadaczką pierwszej drewnianej skrzynki , dzięki staremu znajomemu , który wygrzebał ją z domu. Mam na nią kilka pomysłów. Na razie czasu brak na ich realizację i  nadanie jej nowego życia , ale może dobrze to przemyślę i mam nadzieje niedługo pokazać wam rezultaty. 
Mam obiecaną jeszcze jedną i będzie już parka:) 




Oczywiście tym którzy nie mieli okazji poznać Retro Feelings wrzucam link do bloga : http://retrofeelings.blogspot.com/ 

1 komentarz:

  1. Jak ja marze o takiej skrzynce, pobielonej i przetartej... Ty to masz szczęście... nie idzie tego dostać... Ciekawa jestem, co z nią wykombinujesz...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń