poniedziałek, 27 sierpnia 2012

KOCIKOwo koronkowo - po wakacjach

KOCIKOwo wraca po wakacjach , przez ostatnie dwa miesiące postów było zdecydowanie mniej , czasu niby więcej ale mniej się pracowało i często wyjeżdżało. 
Owocem przerwy wakacyjnej jest dzisiejszy post i co najmniej cztery następne , plus głowa kolejnych pomysłów , świeżego zapału do szycia!!!

KOCIKOwo zaczyna po wakacyjnie koronkowo


Podpatrzyłam tu i tam jak koronki wchodzą do łask ,
 że je lubię to już wiecie 
w KOCIjaśkach spotkać je możecie.

Znalazłam ostatnio oczywiście w lumpeksie obrus , serwetę lub narzutkę jak kto woli , za jedyne parę złoty. Póki co leży na łożu , może i wyląduje kiedyś na stole. Ważne jest to jak zmieniła całkiem prostą i raczej nowoczesną sypialnię w romantyczny pokoik , do tego nie mogło zabraknąć świeżo zrobionej na drutach przez moją babunię ! poszewki na podusię która jest po prostu genialna i chce takich więcej!!
Razem mają się perfecto!!



Niesamowity drugi  prezent dostałam od mojej babci  , która wygrzebała z szafy stare magazyny i albumy Burda, Virka , itp , wydania niemieckie, szwedzkie i polskie dotyczące haftowania i szydełkowania. Sama z resztą jeszcze do nie dawna potrafiła robić cuda z szydełkiem!!!! Swego czasu nie doceniałam jej talentu i pracy a rzeczy , które robiła wydawały mi się starodawne i nie modne. Cóż świat się zmienia i my się zmieniamy! Niektóre z gazet  są starsze niż kocikowa mama... z początku lat 70' :) 
Sama chyba , mimo co nie dorosłam jeszcze do haftowania i szydełkowania , poza tym nie mam aż takiej cierpliwości i wytrwałości , jest to znacznie mozolniejsza robota wymagająca jeszcze większego poświęcenia niż szycie.  Może kiedyś na emeryturze..... Kto wie :)
Tymczasem mała fotorelacja zdjęć jakie tam wypatrzyłam i cudeniek jakie można stworzyć własnymi rękami!








te strony wydały mi się najlepsze i najzabawniejsze, zdjęcia z tamtych lat zawsze powodują uśmiech na mojej twarzy:):):)




a tu prywatne zbiory koronkowe , które póki co w KOCIKOwie mają zastosowanie  przy szyciu  KOCIjaśków i KOCIobrusów :)




 Pamiętajcie KOCIKOwo jest na facebooku : 


jest i sklep KOCIKOwo:


oraz  zachęcam wszystkich do dołączenia do naszej witryny i obserwowanie bloga:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz