poniedziałek, 30 listopada 2015

Kolejny etap szycia




I tak między tworzeniem dla dzieci stawiam pierwsze kroki w szyciu odzieży. Jak już wiecie to nie pierwsze moje poczynania , ponad rok temu pojawiła się pierwsza prosta bluza ( ale Wam jej nie pokazałam ) w lato powstał komplet dla mojego syna koszulka i szorty. 
Tym razem przyszła kolej na bluzkę dla siebie. A w sumie po pierwszej prezentacji także dla klientki:) Póki co moje szycie jest bardzo intuicyjne , tworzone pod siebie i fasony które ja noszę i lubię . Bluzka jest raczej prosta wykończona na surowo , rękaw 3/4 ( kiedyś uwielbiałam naciągać rękawy na końce palców , pamiętam jak mama zawsze się złościła że naciągam swetry ) teraz wolę krótsze :) , tył jest zaokrąglony i dłuższy od przodu . A rozmiar S/M . Taki trochę oversize t shirt. 
Prezentacja bardzo na surowo , ale najważniejsze że nosi się dobrze :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz