środa, 14 października 2015

Nowinki materiałowe



Witajcie, tak mało mnie , ale to nie znaczy że zapadam w jesienne klimaty depresyjna ani nie szykuję się do zimowego snu. Przy okazji ostatnich zmian , pracy co nie miara. Wczoraj po dwóch tygodniach siadłam dopiero do maszyny. Ale wszystko powoli się normuje i lada dzień codzienne szycie wróci do normy. A będzie z czego szyć , przygotowałam dla Was dziś fotki materiałów które pojawiły się w Kocikowie. Dużo bawełny i dzianiny. Kilka stałych pozycji i dużo nowości. 
Achhh już nie mogę się doczekać aż powstaną z nich Koci wytwory. 
Zaglądacie i wyczekujcie . 


A kto nie załapał się na promocję w Kocikowym sklepie na http://kocikowo.com/

może skorzystać z promocji 15% na DaWanda :  http://pl.dawanda.com/shop/KOCIKOWO

zapraszam.



Bawełna 







Dzianiny na czapki kominy , kocyki i może jakieś ubraniowe wytwory 







na koniec pokażę Wam jakich cudnych metek się dorobiłam i naklejek do ozdoby 


2 komentarze:

  1. No normalnie WOW!!! Prześliczne materiały zdobyłaś aż mi ślinka cieknie na myśl co z nich stworzysz swoimi zdolnymi paluszkami :) Metki cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh te liski!!! Dlaczego akurat teraz jestem spłukana? Ojoj ;(

    Co do naklejek i metek - wyglądają świetnie, naprawdę profesjonalnie :D Też zawsze chciałam mieć takie swoje ale nie potrafiłabym zaprojektować tak świetnego loga!

    OdpowiedzUsuń