wtorek, 28 lipca 2015

komu w drogę temu wakacje



Małymi kroczkami lipiec zbliża się ku końcowi, i tym samym zaliczymy półmetek wakacji. 
Nie licząc oczywiście studentów którzy mają ich trochę więcej. 
Mam nadzieję że większość z Was zaliczyła już w połowie swoje wakacyjne wojaże. Odwiedziliście rodziny , na wsiach i nad morzem a może w górach , wybyliście w podróż życia w odległe zakątki świata lub mniej oddalone europejskie kraje. a nawet jeśli spędziliście je we własnych domach było równie atrakcyjnie. 
Kocikowo za wyjątkiem 3  dni spędzonych w Gdańsku spędziło lato w mieście. 
Prawie każdy weekend pojawiałam się na kiermaszach i podobnych imprezach. Mimo lata w mieście dużo się działo i dużo szyłam. 
Mimo że zawsze byliśmy aktywną rodzinką i wszelkie wyjazdy i zwiedzanie nie jest nam obce, to 
mam wrażenie że odkryłam swój region na nowo , tak wiele jest miejsc w które można iść , tak wiele imprez które dzieją się co weekend, wiele tras rowerowych i knajpek z pysznym jedzeniem. Katowice, Chorzów , Sosnowiec się rozrastają i dają dużo do zaoferowania. 
Cieszy mnie to bardzo:) Myślę że u Was też się dużo dzieje i aktywnie spędzacie czas. 

Dla tych co nie wiedzą albo co zapomnieli przypominam że Kocikowo można podglądać na instagramie: 


A dla bardziej ciekawych mojego prywatnego życia : 



Wspomnę też o letniej promocji na Pakamera tylko niektóre produkty w obniżonych cenach :




A na koniec nowe odlotowe odrzutowce w trzech wariantach kolorystycznych . 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz