piątek, 12 czerwca 2015

Proporczyki i girlandy jak kto woli



Rozpędziłam się w girlandami , tak fajnie się je szyje szczególnie jak zapasy materiałów są uzupełnione w nowe kolory i wzory. To świetna ozdoba do okna , łóżeczka i na ścianę. 
Na życzenie powstała też girlanda z imieniem . Alexander będzie miał nową ozdobę oby ścianę miał tylko odpowiednio dużą bo imię długie i połączone z girlandą zrobiło ponad 1,5 metra . 
Nawet nie mogłam zmieścić wszystkiego w obiektywie:) 
Pozostałe to girlandy w trzech różnych wariantach kolorystycznych o długości 130cm . każda po 10 sztuk chorągiewek . 
U mnie bardzo letnio , lato i wakacje czuć bardzo blisko ,syn już się doczekać nie może. Jednak  pracy dużo bo sezon kiermaszy i targów w pełni. Mam nadzieję że z niektórymi z Was uda mi się spotkać osobiście. 







Pastele słodkie jak landrynki



Czarno białe dla wielbicieli klasyki



Czerwono niebieski troszkę marynarskie



1 komentarz:

  1. śliczne :) najlepiej nacinać w środku takie literki jak E żeby się właśnie nie zbiegały. Pięknie szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń