środa, 4 lutego 2015

Szybki przegląd prasy



Z wielką przyjemnością odebrałam jeszcze w grudniu maila z informacją że pojawi się artykuł w którym między innymi napiszą o Kocikowie. W sumie to wszystko było już gotowe tylko potrzebna była autoryzacja:) Magazyn Galerii Katowickiej okazało się nie pisze i promuje tylko butiki które mają swoją siedzibę w galerii ale także skupia się na rzeczach dziejących się wkoło regionu. Z mojej strony pozostaje po raz kolejny podziękować za zauważenie i umieszczenie w zacnym gronie. 






A teraz już nie o mnie a dwóch moich ulubionych magazynach , dawno nie było  o nich wzmianki , A prawda jest taka że francuski Art & Decoration dawno u mnie nie zagościł , nie kosztuje on mało i nie każdy numer kupuje. Lutowy za to trafił na moje półki , dużo drewna we wnętrzach , piękne dodatki , inspiracje,  trendy i to co lubię najbardziej oko się cieszy jak ogląda mimo że głowa nie nie rozumie nic z tekstu:) :) 




Druga pozycja to jedyny magazyn który prenumeruję , zacieram ręce zawsze około połowy miesiąca wyczekując w skrzynce przesyłki i cieszę się jak dziecko mając ją około dwa dni wcześniej niż gdy pojawia się w kioskach :) O całej reszcie chyba nie trzeba pisać bo pewnie znacie magazyn bardzo dobrze.  Po więcej zapraszam na Weranda Country



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz