poniedziałek, 14 października 2013

KOCIA Młoda Para


To się musiało kiedyś wydarzyć. Gdy Pani Karina napisała do mnie z prośbą o wykonanie kociej Młodej Pary to aż miałam ochotę ją uścisnąć przez komputer:) Pomysł i plan na Parę Młodą powstały w mojej głowie na przełomie kwietnia - maja tego roku w tak zwanym gorącym sezonie weselnym. Ale jak to bywa jak nie ma musu i tak samemu z siebie trzeba coś zrobić to się to odwleka i odwleka i no cóż ja tak mam jeśli wy nie to wam zazdroszczę!!! No i tak dwa dni przed wiadomością od Pani Kariny znów pomysł się powrócił do głowy i chyba ściągnęłam ją myślami bardzo bardzo mocno.  I nawet nie wiecie jak szybko zabrałam się do realizacji zlecenia z samej mojej własnej ciekawości jak się on zakończy i jaki będzie efekt końcowy. I tak Młoda Para powędrowała w Polskę do nowożeńców (kociarzy:) i już dziś wiem że się prezent podobał , wesele się udało a ja mogę opublikować pierwszą KOCIĄ Młoda Parę. 

Jestem chyba  najbardziej ze wszystkich innym projektów ciekawa waszej opinii !!!
Piszcie i komentujcie !!! 




małżonek 


żonka 


konieczna suknia z eleganckiej koronki ozdobiona perełkami 


mąż  koniecznie z muchą w grochy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz