niedziela, 8 września 2013

KOCIfartuszki dla dzieci



Ha ha ha i miałam szyć fartuszki tylko na zamówienie ale tak mnie wena poniosła przy przygotowaniach do wczorajszych targów , że uszyłam jednak i fartuszki. No bo w sumie jak kto ma wiedzieć że takowe też wychodzą spod igły KOCIKOwa jak ich nie będą mogli zobaczyć. I teraz mam na stanie trzy świeżutkie sztuki w dwóch rozmiarach 3-6 lat i 6-9 lat . Na targach niestety nie znalazły swoich właścicieli ale jak to mówią każda potwora znajdzie swego amatora:) - kiedyś. Tak jak poprzednie fartuszki tak i te uszyte są na podszewce ( z moich obserwacji to się rzadko zdarza ) ale dla mnie one tak po prostu wyglądają lepiej i staranniej. Oczywiście każdy z kieszonką i ozdobnymi kolorowymi tasiemkami. 
ach a teraz to zapraszam do oglądania 






Dwa fartuszki czerwone i szare pasy w rozmiarach 3-6 lat







Fartuszek w rozmiarze 6-9 lat 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz