środa, 19 czerwca 2013

Kropeczkowy świat KOCIKOwa




Dziś bardzo kropeczkowo różowo i niebiesko. Poniosło mnie po ostatnim beżowym zamówieniu  w kropeczki . Wyszperałam kropeczkowe materiały i poleciałam.  Za jednym zamachem powstały cztery koniki po dwa różowe i niebieskie, cztery koty w tej samej kombinacji oraz serduszka.  Tym  razem koty i konie dostały kolorowe tasiemki zamiast filcowych serduszek lub koronek. Do tych tasiemek przymierzałam się już jakiś czas , ale nigdy nie pasowały mi aż tak bardzo jak do tych materiałów. Zdecydowanie lepiej wyglądają też jako zawieszka do serduszka. KOCIKOwo zawsze było dość kolorowe i te koty i koniki potwierdzają to w 100%:) 

Wszystkie są dziś wystawiane pierwszy raz na " światło dzienne" za tem 
"Kto pierwszy ten lepszy" .

 Na żywca będziemy już w najbliższą niedzielę
 w Sosnowu Klub Remedium Garażówka Pchli Targ & Home Made od 11.00
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz