piątek, 24 maja 2013

KOCIjasiek trochę marynistyczny


Szycie poszewek sprawia mi zdecydowanie najwięcej radości , sama uwielbiam mieć dużo poduch na kanapie , fotelu i w sypialni. Jednak jestem posiadaczka tylko M4 a nie wielkiego domu z ogrodem  i ich liczba musi się ograniczyć - niestety:(  Ostatnie KOCIjaśki były zdominowane przez kwiaty i koronki. Przyszedł czas na bardziej nowoczesne , pasiaste i z ulubionymi tasiemkami od Retro Feelings. 
Wzór i kolory mnie jak najbardziej kojarzą się marynistycznie a żeby nie być aż tak dosłownych zamiast kotwic wolałam tasiemkę z zegarem i  napisem "Time flies" . Myślę że ten styl jest obecnie tak samo mocno doceniany i lubiany jak i styl skandynawski wszechobecny u każdej pani domu bawiącej się i śledzącej trendy w  wystroju wnętrz. 
Dla zainteresowanych poszewka tymczasowo jest jedna , materiału starczy jeszcze na drugą , 
kot jest w przygotowaniu i niedługo zamruczy obok podusi. 







A już niedługo w podobnym stylu KOCIjasiek trochę turkusowy....
Do miłego moje i moi drodzy. 


ach..... dla przypomnienia w sobotę 25.06 widzimy się w Krzeszowicach na Jarmarku Tradycji i Rękodzieła 

a w niedzielę 26.06 Wrocław Targi Rzeczy w Ogrodzie Botanicznym 

dla wszystkich fanów przy zakupie kota i podaniu hasła blog lub facebook mały prezent niespodzianka :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz