środa, 4 lipca 2012

tkaniny materiały wzory



Dziś trafiłam na rzut resztek materiałów w ikei , jak by mnie ktoś widział jak porwałam to co pani wyniosła z zaplecza to by się uśmiał, opłacało się bardzo pani chyba nie chciało się wszystkiego wyliczać i zmetkowała jak leci ceny jak za 1/2 metrowe kawałki  były rewelacyjne. 
Już wiem że jeden kawałek powędruje na moje prywatne poduchy i mam nadzieje że zostanie jeszcze na kota,jeden z nich już znacie z kota pastelowego a  brązy w połączeniu z koronkami też już mam zaplanowane reszta wyjdzie w praniu tzn szyciu:)




Tu dokładam zdobycze z "drugiej ręki " szczególnie zadowolona jestem z bieżnika po prawej aż szkoda go pociąć taki vintage lata 60 - lux! Może wy macie takie cudeńka w domu całkiem nie potrzebne , KOCIKOwo chętnie przygarnie. !



A tu kolekcja wzorów wyszukanych na stronie bloga http://printpattern.blogspot.com/
ohhhh jak byśmy mruczeli aby materiały z takimi wzorami były dostępne w naszych polskich sklepach. 
Niestety musimy się obejść smakiem i inspirować ,inspirować, inspirować......



         

ohhhh......   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz